Söndag

Ja då var det söndag igen och innebär raid senare kl 20 och sen lägga sig för att orka upp till utbildningen imorron kl 6. Så har blivit en lugn dag idag sett So you think you can dance och läst lika bloggar inte mycket mer gjort alls idag.
Imorron blir det dock mycket mer att göra stiga upp 6 cykla iväg 7 sen utbildning 8-15 sen cykla för livet till vårdcentralen för att träna innan den stänger.
Var till läkaren i fredags som vanligt alla baa prover men fortfarande nåt som är fel så ska äntligen få göra en bröstkorgs röngten för att se vad som kan vara fel, samt lite roligt så frågar läkaren om jag undersöker mina bröst när jag har ont under bröstet.
Får väl se när jag får tid för röngten men måste ju bli inom 3 veckor för när han tryckte lite försiktigt på min rygg höll jag på hoppa från britsen och verkade som första gången han reagera att jag hade ont genom är du så där öm....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0