Sjuk

Typiskt nog blev jag sjuk idag vakna med 38.5grader i feber.
När man sen försöker sova efter S åkt vid 7.30 ja nog ska ju rörgubbarna komma och springa in och ut i 2 timmar så var ju ingen ide ens att försöka vila :(
Hade dock sällskap i knät Tiger tycker de är läskiga gubbarna så han kommer i knä och Sakura sitter på golvet brevid mina fötter.
Har dock läst lite i boken som tur jag hade hemma så får försöka ta igen det jag missar idag imorron för då har jag inga val måste gå dit.
Måste även försöka få tag i min sjukgymnast för att kunna träna nu när de typiskt nog ska byta tider i gymmet och självklart den enda dagen jag kan.
Hitta lite bilder på när Tiger var liten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0