Lyckas igen....

Ja att bli sjuk är jag bra på förkyld så jag inte kan andas eller så hostar man ihjäl sig, men börjar bli bättre nu.
Har lite kul åt mina katter nu, min honkatt Sakura har börjat löpa och Tiger som är hane springer efter. Så har blivit att dela upp lägenheten i camp en katt får sovrummet plus köket och balkongen. Sen får den andra vardagrsummet och badrummet.
Det roliga i det hela är de vill så gärna in i den andra delen så brukar öppna dörren och ja de byter plats utan man behöver röra dem :D ser helt knäppt ut :D
Men kommer bli bättre snart har ordnat tillfälligt p-piller för Sakura när vi pratar om att ta 1 kull kattungar på henne efter jul, så kanske hon får lättare senare när hon löper.
Får veta den vecka eller nästa om S får fortsatt jag hoppas verkligen det men med våran tur så lär det ju inte bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0