Träningsvärk

Ja igår var jag både till läkaren på morgonen sen hem igen sen tillbaka till vårdcentralen för mitt träningspass med sjukgymnast och kan säga att det var ett bra pass med tanke på träningsvärken jag har idag, går knappt att sitta.
Hann även släppa in rör gubbarna som håller på typ byta stammar i våra vattenrör innan jag for iväg till gymmet. Men de sa de skulle komma tillbaka idag vid 8-9 och ja klockan är 10.28 så hade kunnat sova till nu så hoppas de kommer snart.
Annars händer det inte så mycket levlar min dk i wow för guild, ska dammsuga lite senare och måste jag hitta på nån middag också till simon kommer hem.
Min data stol får jag inte ha ifred heller detta är synen som möte mig när jag kom från köket imorse han har hunnit hoppa upp och lägga sig medan jag gjorde min frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0