Städning

Tar en paus i städandet för att slänga in ett inlägg.
Imorse for pojkevännen upp till sina föräldrar och kommer hem först lördag kväll så är ensam hemma med kissarna, så tänkte passa på at storstäda på mitt sätt. Min kära pojkevän gillar inte mitt sätt att städa för han tycker jag rör ut mer än städar men blir ju bra i slutändan samt man vet var allt ligger om man dragit fram allt först :D
Annars händer inte så mycket förutom jag ska gå en utbildning via ams som jag inte direkt hade nåt val att säga nej till men kan ju alltid prova, det enda som blir galet är att jag inte kommer kunna gå till sjukgymnasten :( nu när jag äntligen hade kommit igång med gymmet men får väl se kanske hinner till eftermiddags tiderna.
Men ska fortsätta med min städning... Som är så roligt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0