Rör i Badrummet

Jag förstår verkligen inte hur de ska göra med vårat badrummet kommer ju vara rör runt hela badrummet när de är klara. Förut så fanns jalla fall ett hörn kvar men där är det fullt med rör nu.
Där är vårat fina hörn som har blivit invaderat med rör och de kommer tillbaka imorron igen.
Jag verkligen hoppas de kommer ta bort lite rör på andra sidor av badrummet inte för jag fattar hur de ska kunna göra det, om de inte ska sätta in nya toa, handfat och dusch men det kan jag redan säga nu den chansen är 1% när de inte ens kan byta vårat golv.
Kan ju alltid hoppas :D
Till middag blir det kyckling lår med pommes och sås samt ett vitlöksbröd :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0