Promenad

Idag har jag hunnit mycket åkte med simon när han for till jobbet så var på vårdcentralen vid 7.45 sen satt jag ute och läst till runt 8.10 gick in fick blod prov tagna tidigare än planerat.
Sen fick jag äta min medtagna macka och yoghurt och vänta på att klockan skulle bli 9.30 så jag kunde börja träna med sjukgymnasten.
Fick även börja idag men maskinerna så får köra ben press 55kg 2 x 10 sen biceps 2 x 10 och triceps 2 x 10 plus mitt vanliga schema.
Nästa vecka blir jag själv hemma när pojkevän åker till överkalix för att hälsa på sin familj men har ju katterna till sällskap så lär överleva :D
Bästa idag var ju att jag promera hem från vårdcentralen det tog drygt 1 timme.
En bild på mina gamla katt Shino som vi tyvärr var tvungen att ta bort i bröjan av året :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0