Paket

Jag idag var jag och hämta ut ett paket som min mormor skickat till mig hon har inte sagt nåt och läser på avi att de ska väga 6 kilo så det var lite fundersamt vad det kunde vara, men kom ihåg igår kväll att jag pratat om gardiner för jag vill ha nya och ja nog gissa jag rätt fick 3 olika gardiner. :D
Så nu kanske jag äntligen kan byta i sovrummet nu när vi fått tapetserat om och de blå inte riktigt passar.
Fast paket var mer intressant för mina 2 katter när det både är en kartong samt att min mormor har katt så antar kattlukten sitter i dem.
Ja som vanligt Tiger passar på att leka lite med Sakuras svans för den är ju jätte rolig. :D
Sen var jag och leta Tiger för han hade försvunnit ja var hittar jag han ...
Ja inte för jag provat men handfat kan inte vara så skönt men min förra katt gjorde likadant hon låg i handfatet jämt, så måste ju vara ett bekvämt handfat vi har:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0