Onsdag

Usch hade verkligen tur idag vi fick sluta tidigare så kom hem runt 16.09 och 16.17 börja regnet ösa ner så tur jag slapp gå hem i det :D
Prata även med min lärare idag om måndagar och hon sa det är ingen problem om ud går 1 timme tidigare och så vidare så förhoppnigvis så får jag även okej via arbestförmedlingen när sjukgymnasten pratar med dem på fredag.
Fredag kommer bli en stressig dag utbildning start 8.00, 11.15 ska jag vara hos läkaren sen kl 14 när vi slutar ska jag iväg och träna igen så hinner som knappt sitta ner känns det som.
Dagen har varit bra förutom att jag har haft en kontig värk i magen igen sitter som på höger sida precis där nedre revbenet slutar gör så ont så jag kan inte sitta rakt får sitta snett. Ska prata med läkaren på fredag om det finns nån orsak av det men gissar svaret kommer bli du har spända muskler med känns verkligen inte som att det är det som är problemet.
Nu ska jag gå och rensa kylskåpet och kolla så S får middag av rester så äter jag varma mackor :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0