Lördag kväll

Sitter hemma med 2 katter och ser olika serier inte direkt det roligast att göra men har en dålig dag och speciellt att vara hemma själv. Ska nog ta och lägga mig i sängen på en stund och brodera som en liten gamla tant som min kompis kallar mig :D
Annars har det inte hänt mycket senast dagarna städat och stått i, tvättat.
Imorron kommer pojkevän hem är efterlängtade hatar verkligen att vara själv och för hoppningvis så kommer kursen som jag börjar på måndag gå bra också men det är en annan fråga.
Hitta Tiger på ett lite roligt ställe nån dag sen speciellt med tanke på att den diskhon är halv stock.
Så i diskhon var det kvar allt fett från stekpanna jag just spolat av så blev ett bad för Tiger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0