Ensam Fredagskväll

Ja som titel säger jag sitter ensam med 2 katter hemma efter pojkevän drog till en kompis efter jobbet.
Är ju bättre han far och ha roligt än sitter hemma med mig när jag ändå är bara trött, gnällig och har ont. :D
Försöker hitta nån serie jag kan se tillls han kommer hem men hittar inte mycket, finns inte heller nåt att göra i wow för den deler heller för det brukar vara det bästa att göra för då kan man fokusera och glömma man har ont för en stund.
Ska skicka in kort för att framkalla så hitta en bild som var lite rolig som jag kan bjuda på.
När husse är borta leker katten på bordet....
Ja för husse var inte glad när han såg bilden mest för att fläkten sitter på ovansidan så hela datorn är väl full med hår nu :D
Ja finns inte så mer att säga idag förut en skit tråkig dag full med värk men får väl hoppas morgondagen är bättre, speciellt när pojkevännen är ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0