Dödstrött

Ja idag har det varit en stressig dag börja med att stiga upp kl 7 för hinna duscha och sådant innan de kom och stängde av vattnet som de sagt kl 7.30 men som vanligt kommer de runt typ 9, precis när jag ska gå genom dörren till utbildningen.
Utbildningen är väl inte riktigt mitt första val jag skulle ha gjort men har ju inga alternativ så bara låtsas vara super intresserad.
Sen tiderna för utbildningen är inte direkt hurra för heller 8-16 mån-tors sen 8-14 fre så just nu innebär det för mig att jag kommer kunna träna fredagar och jag stressar till gymmet som det verkar bli. Dock skulle min sjukgymnast prata med försäkringskassan och läkare och de som skulle vara med för de har ett möte varje fredag så mest troligen kan jag nog få sluta 1 timme tidigare måndagar så jag hinner till gymmet.
Kommer ha världens träningsvärk igår efter ha gått 6.2km sen tränat på gymmet under en timme och fått lägga till maskiner men det är morgondagens bekymmer...:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0